29.5.06

No er planen for sommaren lagt.
No er planen for semesteret nesten lagt.
No er planen for resten av livet... Nei, forresten den er ikkje lagt i det heile.

I sommar: Eg og Maria skal reisa på dei Nynorske Festspela! Det blir stas. Då skal me bu i telt, helsa på Agnes, den nye babyen til Filip, og onsdag 21. juni kan me smaka på Olaug Nilssen sin favorittrett i kafeen på Aasentunet.
Til hausten: Blir eg i Trondheim, tek opp att det eg manglar på tysk (noko grammatikk og språkhistorie) og kanskje får meg ein liten jobb ved sida.

I dag har eg vore panel i Osenbanden. Nederst i linken kan ein lesa om panelet: "På mandager er det paneltid. Da kommer veltalende unge trøndere som er Osenbandens egne rikssynsere." Og eg fekk vera med sjølv om eg ikkje er trønder! Det var skikkeleg artig.

Ingen kommentarer: