11.5.06

Natur, kultur, blablablablabla. Eg er ute av stand til å ta kontroll over eige liv, mine eigne emosjonar og alt som heiter rasjonalitet! I går var eg sur, sliten og utruleg trøytt. Det var tusen millionar ting å ordne og alt såg heilt forferdeleg vanskeleg og tungt ut. Etter at den eine vanskelege tingen ordna seg (Retting: det var eg og Jon som ordna det. Ingenting ordnar seg av seg sjølv!) gjekk det litt betre. So tok eg heilt fri og gjekk for å sjå og høyra Dum Dum Boys. Det var fabelaktig! Det var dritbra! Det var fan så kjekt! Det vart litt betre då.

Og so har eg fått mensen i dag. Eg har ikkje kontroll over meg sjølv! Det ligg nokre ekle hormon i hjernen min og styrer alt! Jævla natur! Det var ikkje livet mitt som var vanskeleg, det var ikkje stresset som tok meg - det var hormonane! Dritt-kropp. Går det an å operere ut hypofysen?

Ingen kommentarer: