12.2.06

Åååå, lørdagskveill og ungdomstid - og trøndelag, du slette tid!

Åge altså! Åge er mannen sin det. Saman med alle dei andre femtiåringane laga han den beste stemninga i Storsalen sidan Jostein Pedersen. Det er ein god kveld på Studentersamfundet. Det er folk og liv og fest og moro. Som det skal vere! Ååå, levva livet!

Tidlegare i dag markerte me fred og samhald i byen. Det ser ut til at adressa.no ikkje har alt heilt i lodd: heiter eg Raumsland eller Raumsgard? Og dersom ein les teksten - kva er no dette for noko å sitere meg på? Alt eg snakka om, alle orda eg hadde, og eg blir sitert på "aldri vært så redd"? Det er litt kjipt kjenner eg. Når eg kjenner etter. Og det gjer ein jo gjerne, når ein har vore i avisa.

Til sist vil eg helsa til Aggi. Ingen kan danse på bordet som Aggi!

Ingen kommentarer: