4.4.02

BOKA EG LAS FØR:

Frå null til no av Ragnfrid Trohaug. Eg likar og den andre boka hennar, Okkupert kjærleik. Dessutan skriv ho i Dag og Tid, ei glimrande avis.

BOKA EG LES NO:
Dalen Portland av Kjartan Fløgstad. Her skulle det sjølvsagt vore link til intervjuet Sjur gjorde med denne brilliante forfattaren i si tid som studvest-journalist, men det var ikkje lett. Kanskje sida berre er førebels nede, prøv sjølv.

NESTE BOK EG SKAL LESA:

Ai. Eg har alltid, ALLTID, dårleg samvet for dei bøkene eg ikkje har lese. Eg lånte ei av Erik då eg var i Skottland, The New York Trilogy av Paul Auster. Ellers er det så mange andre bøker eg vil lesa at eg ikkje orkar tenkje på det ein gong.

HØGT VERDSETT:

Frode Grytten, Hermann Hesse, Jens Bjørneboe, Torborg Nedreaas, Agnar Mykle, Aksel Jensen, Johan Borgen, mange mange mange...

Dessutan Olav H.Hauge, Tor Jonsson, Halldis Moren Vesaas og Jan Magnus Bruheim. Og Karin Boye og Edith Södergran.

Ingen kommentarer: