20.8.10


"Vi må lære oss å skru av, når det er programmer som ikke interesserer oss". Sitatet har gått på radio fleire gongar idag, når NRK Fjernsynet har 50-årsjubileum. Det var Gerhardsen, SJØLVASTE GERHARDSEN, som sa det. Eg lurer på om han hadde so rett då, som han har i dag? I alle fall for nokon eg kjenner, som til dømes bror min og meg sjølv. Og sikkert fleire til.

I kveld skal eg ikkje skru av, i alle fall ikkje jubileumssendinga "Med lisens til å glede". Faktisk trur eg at eg skal sjå alt på tv i kveld, og la pstereofestivalen som eg ikkje har billett til gå sin eigen, duskregna gang på hi sida av elva.

19:40Norge rundt
20:05Ønske-Fleksnes: Penger er alt
20:40Pionertida i NRK Fjernsynet
21:40Med lisens til å glede
22:40Ønske-detektimen: Columbo
23:15Kveldsnytt
23:30Ønske-detektimen: Columbo

Gratulera med dagen, NRK, eg elskar deg! La sendinga byrja!

Ingen kommentarer: