23.10.08

Av alle distraksjonane eg har tatt i mot med opne armar i dag medan eg eigentleg skal jobba med innlevering i pedagogikk vil eg gjerne få presentera eit knippe av dei finaste og beste:

Heimesida til ein japansk kunstnar med nokre fantastiske greier under "selected work".

Dette diktet av kristine næss:

Ingen døde, ingen forlot meg, jeg bare var, og det var ikke nok. Og nå endrer alt seg, før jeg får gjort noe med det. Over hele verden er været uforutsigbart, folk blir urolige, uberegnelige, ja, jeg kan ikke regne med noe som helst, fra noen av dem som kunne ha passet for meg.

og eit intervju med Anne Marit Jacobsen på NRK der ho sit overvelda etter å ha sett eit klipp av seg sjølv framføre "Sjørøvar Jenny" i 1978 - noko ho ikkje kunne hugse å ha gjort ein gong.

Ingen kommentarer: