9.12.07

Like lite som eg får med meg alle episodane i ein tv-serie eller eit radioprogram eg liker - like lite flink er eg til å følge opp noko som går over lenger tid. Som til dømes ein julekalender. Eg vedgår: Det går skikkeleg dårleg. Men til dei som vert skuffa kvar gong eg ikkje har lagt ut nytt adventstips: det finst trøyst.

For barnas jul gløymer ikkje/gidder alltid å laga ny luka på adventskalenderen sin. Der er det stas, kvar dag kan du til dømes spela eit artig spel.

I dag er det tevling forresten. Eg har gjort nokon av desse aktivitetane i det siste. Den som klarar å gjetta kva eg har gjort skal få ei overrasking. Det er mellom 1 og 5 riktige.

A Børi ved.
B Bakt lefser.
C Kokt kyllingskrog til kraft
D Laga marsipan
E Skrive ei julehistorie og fått på trykk i Trønderbladet
F Bakt eit brød
G Laga sylteflesk
H Strikka
I Laga serinakaker i ein barnehage

Lukke til med tevlinga!

Ingen kommentarer: