14.5.07

Kanskje eg ikkje bloggar so mykje fordi eg er so opptatt? Hahahaha, ler eg og slår meg på låret på ein so grunnleggande ironisk måte at alle skjøner eg ikkje er noko opptatt i det heile tatt. Eg finst ikkje opptatt!

Men eg gjer på ting! Her er to gøye ting eg har drive med i dag, medan kjærasten min ligg på sofaen og les seg opp til formannskapsmøte: eg koser meg med å lesa om kven figurane på vestfronten på Nidarosdomen var og kven som har laga dei. Det er veldig spanande, og eg er særleg glad for å få vita historia til han med det avhogde hovudet sitt i hendene.

Vidare har eg strøke på teoriprøven til bil, noko som er heilt greit sidan eg ikkje har byrja å lese enno og ikkje skal ta den før over sommaren.

Dette vart ein post som, dersom me tenkjer littegranne på SIT før me gjer oss, inneheld alt eg driv med for tida.

Ingen kommentarer: