15.10.06

På kontoret til SIT. Det er stilt i gongane på Studentersamfundet, men her og der er det stor jobbing på gong. Fruen fra havet har snart premiere og sjølv har eg fått meg eit lite verv i AFEI (Ansvar For Eige Initiativ)- prosjektet Philip Glass Buys a Loaf of Bread. Meir om det seinare!

Med andre ord er teater-Mari tilbake. I går var Endre og eg på Trøndelag Teater og såg ei fantastisk forestilling. Ferdydurke heiter stykket, og forestillinga er ein del av kulturprogrammet til Polen 2006. Skodespelarane snakka engelsk med sterk aksent, og eg fekk verken med meg handlinga eller dei kulturelle referansane. Heldigvis var Tymon der, og sidan han er polsk kunne han forklare ein ting og to. Uansett om eg forstod lite var det ei oppleving. Vanvittig kroppskontroll og utruleg kule scenebilder. Det var ei oppvising i Grotowski som eg aldri har sett før, og eg elska det.

Om kvelden ringte Mamma. Ho er på litteratursymposium i Odda, og sjølv om det har vore ei fin helg i Barteby skulle eg gjerne vore der og. Ho lurte på om ho skulle helse til Olaug frå meg, og det sa eg at ho gjerne måtte gjere. Helste ho til deg, Olaug?

Og no er det altså kontoret til SIT. Produksjonsplanen for Philip Glass er sendt ut, epost er lese, bloggar er lese, nettsida til Fusa Kommune er lese, nettaviser er lese. Livet store spørsmål er: Should I stay or should I go? Skal eg gå heim og ete middag eller skal eg finne nokon å ete på Samfundet med? Er det nokon som vil vere med og sjå Mulholland Drive i Storsalen i kveld?

Ingen kommentarer: