13.4.06


Eg ser på krimthrillerfilm frå krigen. Det er dritskummelt, eg tør ikkje sjå nett no. Lucy er aleine på Storm Island, det er krig og den skumle spionen som ho har låge med har drept mannen hennar og Tom, som styrer fyret og som har radio. Då er dei einaste menneska att på heile øya ho, spionen og sonen hennar som er 4 år. Den tyske ubåten ligg og vakar i sjødn og ventar på spionen. Korleis skal dette gå?

Det er påskeferie no. Nesten ingen e-post, ingen som ringer og ingen tekstmeldingar. Og det er så deilig! Søs, bror og eg har vore på hytto på viddo og hjå besten og besto på Ringøy, Hardanger. (Nei, det er ikkje noko øy). I går var det storfamiliemiddag med lammelår i eldhuset (sjå bilete).

I morgon skal eg fyst på jobb, og om kvelden er det dans med Hot Shot på Puben (skikkkeleg syndig, på langfredag og greie!), på laurdag er det 20årslag i Naustdalen. Det er påske, det er feri og me ser at det er veldig, veldig godt.

No skal eg sjå trivelegare krim, eg skal sjå Foyle.

Ingen kommentarer: