19.5.03

Grönt öl: lyst kveiteöl fraa Berlin, tilsett sirup med farge og smak. Daarleg.
Rosa öl: Same, med bringebärsirup. Det smakte eg ikkje paa. Rosa er fin farge, men nokre ting skal helst väre brune. I alle fall öl. Det beste eg har smakt her nede er dunkelt.

Det er stadig program, stadig lekser, stadig ei kneipe aa besöke, stadig stadig stadig noko som skjer, kvar kveld fell eg ned i den harde ekle senga og sovnar. Kvar kveld glöymer eg aa trekke for gardinene, og sola staar midt i glaset og er ei pine klokka halv sju neste morgon. Eg har faatt meg nokre vener, men dei er ikkje tyske.

Eg har lärt eit banneuttrykk som visstnok skulle stamme fraa nokre uteliggjarar i Köln. Dobbeltsjekking med tyskarar skulle tyde paa at ein kanskje vert oppfatta som litt merkeleg om ein skulle bruke det, men det er eit bra uttrykk. Värsaagod:

Fick, geil und Scheiße.

Ingen kommentarer: