21.3.02

Eg har slite med noko manglande konsentrasjon i det siste. Alt kjem av at eg har brått byrja å jobbe mykje meir, og det tek lengre tid. Slitsamt er det, ja, men dog greit. For meir jobb tyder to ting: meir pengar, og mindre daudtid. Og når alt kjem til alt, så er det positivt, for eg får gjort mest når eg har det mest travelt.

Astrid har laga ei liste over film-ting. Min filmkunnskap er diverre sterkt manglande, og ikkje har eg ei særleg imponerande liste over filmar eg har sett heller. Likevel - dagens synspunkt på film:

Beste engelskspråklege filmar?

Roman Polanski sin Macbeth. Fleire? Meir Shakespeare kanskje, Romeo+Juliefilmen som konfirmantMari elskte meir enn mitt eige liv iallefall.
Og så A Clockwork Orange. Og mange til, heilt sikkert.

Beste ikkje engelskspråklege filmar?

Alt om min mor! Og Mongoland , Lola Rennt , og dessutan alt eg har sett (alle 2,5 filmar) av Ingmar Bergman.

Kva burde det lagas film om?

Eg veit iallefall kva det IKKJE burde lagas film om. Nemleg ein familie med feite amerikanarar, og der den eine feite lagar ein medisin som gjer han slank og attraktiv. Iallefall ikkje dersom alle rollene skal spelas av Eddie MongoMurphy.
Men burde lagast? Filmen om meg kanskje.

Lengde?

Ein film bør vara til den er slutt, hahaja.

Kor skulle eg vore på ein rulletekst?

Hovudrolle. Klart. Om ikkje, så iallefall den som blir drept i byrjinga.

Ingen kommentarer: